Pagina's

Kerstkaart week 2

 Zoals ik vorige week vertelde, heb ik me voorgenomen om een aantal papiersets op te gebruiken. Dit mooie papier van Pion Design is één van de gegadigden om dit jaar op te maken. Ik heb nog een paar stukken liggen, dus ik ben aan de slag gegaan om alvast de eerste te maken.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1393 Eline's Kerstroos
Marianne Design Creatables - LR0142 Mini Poinsettia
Marianne Design Creatables - LR0437 Petra's Twig Set
Marianne Design Craftables - CR1378 Tiny's Pine Tree Branch
Kimya - Sticker met tekst
Pion Design - Let's be jolly


Fijne donderdag! Vandaag of morgen kijk ik ook weer even bij jullie om te zien wat er gemaakt is voor 52 Weeks to Christmas.

18 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart Marjolein prachtig papier , fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Het is erg mooi kerstpapier dat je gebruikt hebt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi zeg!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, ik vind je papier prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart, oud papier is natuurlijk ook prachtig.
    Gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi kaartje heb je gemaakt met het leuke pion papier Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje Marjolein, en ja het oudere papier van Pion is zeker nog heel mooi om kaartjes mee te maken...door de lockdown zijn we toch meer geneigd ook de oudere materiaaltjes te gebruiken...Ook ik kan het jaar wel uitdoen hoor met de voorraad die ik heb ;-))
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke kaart, het zou ook zonde zijn om dit mooie papier te laten liggen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje mooi dp papier idd zonde om dat dp papier niet te gebruiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele leuke kaart geworden met dit mooie papier. Soms moet je jezelf even dwingen om wat papier op te maken... Goed geslaagd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart met het oude papier! De kerstrozen staan mooi bij het papier! Doordat er geen beurzen zijn geweest vorige jaar heb ik eigenlijk weinig nieuw papier gekocht.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje met mooi papier1 Zeker geen straf om dit op te maken toch? Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het toch een geweldig voornemen, Marjolein. Ik neem het me dit jaar ook weer voor en hoop echt dat het een keer lukt (dan mag de vlag uit :-)) Je hebt een prachtige kaart gemaakt met een mooie poinsettia.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kerstkaart heb je met dat mooie dessin-papier gemaakt Marjolein. Die poinsettia past er perfect bij.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kerstkaart heb je gemaakt Marjolein. Het papier is ook zo prachtig, de hoogste tijd dat je het gaat gebruiken ;-). De kerstrozen blijven altijd mooi op een kaart hè. Ik heb trouwens nog 2 kleintjes in mijn vensterbank staan, ook nog erg mooi, hihi.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi zoals jij alles op dit kaartje hebt weten te combineren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige Kerstkaart met het mooie papier!
    De kerstroos erbij maakt het af.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.