Pagina's

Ballonnen met paper piecing

Vorig jaar belandde ik in de topnotering van Mijn Hobbyhonk Challenges. Daarom mag ik nu gastdesigner zijn voor de nieuwe challenge, waarbij je moet paper piecen. Dat wil zeggen, dat je een gedeelte van je stempel "inkleurt" met designpapier. Ik vond deze ballonnenstempel daar uitermate geschikt voor. Zo heb ik ook lekker wat restjes papier opgemaakt, heel handig. 

Gebruikte materialen
My Favorite Things - CS-490 Balloon Bundle
Echo Park Paper Co - Happy Birthday Girl

Ik ben benieuwd wat jullie gaan maken met deze uitdaging! Fijne dag



11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en feestelijke kaart is dit, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke feestelijke kaart Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke en vrolijke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat onzettend leuk gedaan ziet er heel vrolijk en feestelijk uit!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier wordt je toch helemaal blij van! Wat een leukerd!
    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje. Zulke mooie kleuren ook.
    Groetjes,
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je GD mocht zijn en wat is je kaartje tof geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is wel meteen paperpiercen voor gevorderden zeg!
    Mooie en vrolijke kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supertof kaartje! En inderdaad is deze stempel geschikt om te paperpiecen met restjes papier, top idee! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijke kleurrijke kaart! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.