Pagina's

Let's meet for coffee zodra het weer kan

Voor Scrap & Co mocht ik ook aan de slag met de nieuwe snijmal van Studio Light: De Essentials Cutting Dies SL369. Bij de sierlijke vorm, past wat mij betreft dus prachtige designpapier van Maja Design. Ik heb de kaart tot een koffiekaart gemaakt, want man wat heb ik zin om als het straks weer kan, gezellig met vriendinnen een kopje koffie te gaan drinken!

Gebruikte materialen:
Studio Light - Essentials Cutting Dies SL369
My Favorite Things - MFT-1597 Mini Cafe All Day
My Favorite Things - MFT-1717 Mini Cupcake Maker
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
My Favorite Things - CS-250 Coffee Break
Maja Design - Little Street Café

Fijne dag vandaag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart is dit geworden.
    Nou, wat zal het fijn zijn als alles weer een beetje 'normaal' wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke en gezellige kaart en het is inderdaad te hopen dat we snel weer ergens kunnen koffie drinken maar ik ben bang dat het nog even duurt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart, met die toepasselijke tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Maar de eerstetijd zal het nog thuis moeten op gepaste afstand.
    Nog even volhouden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart,leuk model
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms doe ik wel een bakkie met iemand hoor, alleen natuurlijk niet ergens...dat kan helaas niet. Maar bij iemand thuis smaakt het ook. Je kaart is heel gaaf en dat papier is inderdaad heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart! Een mooi model in lekker vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, deze stans is zo ontzettend mooi ....
    Laten we maar duimen dat we snel weer gezellig op de koffie bij iemand kunnen, ooit komt het goed.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gezellig kaart is dit. Leuk die tekst en hopelijk kan het snel weer. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.