Pagina's

Afsluiting van 2020 en een nieuw jaar

For English, please use the translatebutton

Lieve kaartsturende medebloggers; heel erg bedankt voor jullie prachtige kerstkaarten! In mijn postNL-app staan nog een aantal kaarten die (al sinds 11 december) onderweg zijn, dus ik vrees dat een aantal kaarten niet meer aan zullen komen. Hopelijk hebben degene die mij een kaartje hebben gestuurd mijn kaartje binnen. Ik heb echt genoten van al het creatiefs dat de post mij heeft gebracht.

En nu dan 2021! Ondanks dat een jaartal maar een getal is, voelt het toch lekker om 2020 af te sluiten. Voor veel mensen in mijn omgeving is 2020 niet zo'n best jaar geweest en dat lag niet alleen aan corona. Hopelijk staan in dit jaar de sterren er wat beter voor en wordt het een sprankelender jaar dan afgelopen jaar.

Ik wens jullie allen in ieder geval een heel erg mooi, gezond, gelukkig, creatief en inspirerend jaar toe!

Dit jaar begin ik met een kaart die ik nog op de valreep van 2020 heb gemaakt. Voor deze kaart heb ik mijn Altenewspulletjes erbij gepakt en mijn nieuwe inktjes en embossingfolder gebruikt. Zo'n gave embossingfolder, ik ben er blij mee.

Gebruikte materialen
Altenew - Antique Rose
Altenew - Fragile Foliage (tekst)
Altenew - Angled Mosaic 3D Embossing Folder
Altenew - Gem Frame Die
Altenew - Martian Terrain Mini Ink Cube Set (roze roos)
Altenew - Nature's Wonders Mini Ink Cube Set (bladeren en achtergrond)
Altenew - Fall Harvest Mini Ink Cube Set (gele roos)
Altenew Watercolor Metallic Watercolor 14 Pan Set (spetters)
Altenew - Ink Blending Tool Small



Met deze kaart wil ik ook graag meedoen met de volgende challenges:

7 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje. Kleuren lijken zo mooi bij elkaar. Helaas ook nog wat post in de app staan dat maar niet komt. Wel jammer dat er zoveel kwijt raakt. Groetjes Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi Marjolein, die gestempelde bloemen tegen de geëmboste achtergrond. Mooie kleuren inkt heb je gecombineerd. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf kaartje, prachtige kleuren! Ik hoop dat je mijn kaartje hebt gekregen. Jammer dat er toch soms kaartjes kwijt raken... Volgens mij heb ik alles wel gehad. Zo feestelijk aan een lijn in de huiskamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart is dit zeg en zo mooi van kleur!
    De beste wensen voor 2021 met heel veel extra gezondheid!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleuren gebruikt een hel mooie kaart. Dit jaar 3 lijnen gespannen om alle kaartjes aan te hangen ziet er heel gezellig uit, blijft nog wel even hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful stamps, colours and design- the embossed background looks gorgeous! Thanks for joining us at Sweet Stampin’- Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart met de leuke bloemen.. wat jamnerdag de kaarten niet aangekomen zijn. Groeten Trijntjr

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.