Pagina's

Valentijn

Nog een kleine maand en dan is het Valentijnsdag. Ik maakte met de snijmal van StudioLight deze Valentijnskaart, met één van mijn favoriete stempelsets van vorig jaar, de Old Friends van MFT.
Zie je ook de hartjesslinger? Die heb ik gewonnen bij Karien, die rond haar verjaardag een weggever organiseerde. Superlief! En zeer toepasselijk bij deze kaart.


Gebruikte materialen
StudioLight - Essentials Cutting Dies SL370
Marianne Design Craftables - CR1392 Ketting Stippen en Hartjes
Penny Black - Wood Floors
My Favorite Things - BB-107 Old Friends 
Echo Park Paper Co - Cupid & Co

Deze kaart wil ik graag linken bij het Kaartjes Inspiratie Challenges Blog, waar het thema "Liefde" is. 




 

16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met een toffe hartjesslinger en de tekst vind ik helemaal super!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is ie leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Zo leuk dat stelletje maar vooral de tekst vind ik geweldig.
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd! En dat koppeltje, zooooooooooooooooooo cute!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super schattig kaartje is dit...zo leuk die stempel.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke valentijnskaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele leuke kaart voor Valentijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die tekst is helemaal waar Marjolein....wat een prachtige kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart heb je gemaakt en wat leuk dat je de slinger hebt gebruikt.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een kaartje vol liefde! Erg mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel lief stelletje! Al heel lang bij elkaar denk ik, En wat een gaaf stansje die hartjesslinger!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart, Marjolein. Mooie mal heb je gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart met dat grappige stel erop!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog kaarten inspiratie challenge

    neem ook eens een kijkje op mijn blog
    http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.