Pagina's

Bloemen deel 2

Dinsdag liet ik al een eerste kaart zien die ik met een aantal nieuwe producten uit de januaricollectie van Marianne Design mocht maken. Vandaag de 2e, weer met een van de prachtige plaatjes van Mattie's Mooiste en de gave stans van Anja van Laar. Ik heb er een jubileumkaart van gemaakt. 
Hebben jullie trouwens al gezien welke leuke producten van Eline er volgende maand uitkomen? Trouwkleertjes voor de muizen en duiven! En DSP en achtergrondvellen in hetzelfde thema! 
Ik kijk er naar uit.
Maar eerst verder met deze kaart.

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0507 Lace Border (large)
Marianne Design Creatables - LR0693 Anja's Circle XS
Marianne Design Craftables - CR1351 Heart Basic Shape
Marianne Design - MB01901 Mattie's Mooiste Field Flowers
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9153 Sweet Romance
Marianne Design - CS0998 Huwelijkswensen



13 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend bloemenkaartje maakte je Marjolein, een genot voor mijn oogjes. Fijn weekend en lieve groetjes, Wilma xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een en al romantiek deze kaart. Erg mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend, zacht en romantisch met de mooie bloemen, fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie romantische kaart heb je gemaakt Marjolein!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie bloemenkaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Marjolein,

    dat is een mooie bloemenkaart geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er leuk uit zo met al die bloemnpracht Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Marjolein. Leuke mallen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje. Mattie heeft van die prachtige plaatjes. Ik ben er pas ook druk mee geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige.....chique kaart Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een echte jubileum kaart geworden, heel mooi.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaart, mooi gemaakt Marjolein!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart met mooi papier en ik ben helemaal fan van die plaatjes!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.