Pagina's

Toadally in Love

Wat een leuke opdracht bij de LiftChallenge! De bedoeling is om een Floating Card te maken met behulp van strookjes papier en acetaat/mica. Ik had direct een idee in gedachten en ben aan de slag gegaan met strookjes om een lucht-groen-water effect te creëren, waar deze kikkers op geplaatst konden worden. 

Gebruikte materialen
StudioLight - SL-SS-SCD52 Sweet Stories Toadally in Love
Create a Smile - Unfrogettable (tekst)
Marianne Design Craftables - CR1351 Heart Basic Shape
My Favorite Things - Holiday Plaid
Copic Markers

Ik plakte het hart verhoogd op met foamtape. Een volgende keer pak ik iets dikker foamtape, dat geeft denk ik nog een leuker effect. Ik heb een volgend idee alweer in mijn hoofd, nu nog even de tijd zoeken...



13 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de floating techniek, leuk idee met de kikkertjes en het hart
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart voor de Liftchallenge. Dan vind ik die van mij ineens wel erg eenvoudig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze krijgen het moeilijk bij de liftchallenge, ik zie de ene na de andere superleuke kaart na elkaar langskomen. Deze van jou is ook geweldig, zo leuk bedacht en uitgevoerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supergoed idee voor deze challenge en zo mooi uitgevoerd ook, prachtige kleuren en hij is gewoon hartstikke leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke liftkaart in die mooie frisse kleurtjes !
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O wow wat een leukerd!!!
    Je kunt het foamtape misschien ook dubbele laag plakken?
    Groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel leuk kaartje! Dat hart op de achtergrond beeldt goed het water, gras en lucht uit. Echt heel leuk bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk en grappig deze lift in kikkerthema, super gedaan Marjolein en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuke, mooie en fleurige uitwerking. Heel erg leuk, alsof de kikkertjes zo in het water springen! Bedankt voor het meedoen met de Liftchallenge en je mooie inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd. Lekker vrolijk. Hier wordt je blij van. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent echt helemaal los gegaan met deze techniek he Marjolein. Wat een leukerd is dit ook. Superleuk die kikkertjes en het kleurverloop in het hart. Ben benieuwd of die kikker in een prins veranderd als je hem een zoen geeft! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.