Pagina's

Kerstkaart week 1

Voor ik over ga naar de eerste kerstkaart van het jaar: hartelijk dank aan iedereen van wie ik een kaart heb mogen ontvangen! Ik hoop dat de post zijn werk goed gedaan heeft en ook bij jullie een kaart van mij heeft afgeleverd. 

Dit jaar wil ik weer wekelijks een kerstkaart maken voor 52 Weeks to Christmas. Ik heb me voorgenomen om weer wat papier op te maken en sommige stempels (vooral gestempelde afbeeldingen) wat vaker te gaan gebruiken. Deze week begin ik met papier van Echo Park Paper dat ik eens gedeeld heb met mijn moeder. Ik heb nog voor een paar kaarten papier; dus deze is de eerste van de laatsten ;) . 

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1472 Eline's Wasbeer
Marianne Design Collectables - COL1518 Christmas Elves by Eline & Marleen (cadeau)
Marianne Design Craftables - CR1602 Pine Trees by Marleen
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0041 Onderteksten Kerst
Echo Park Paper Co - The Magic of Winter

Een ander voornemen is om vaker op het blog te reageren. Ik merk dat ik het onhandiger vind dan op facebook of instagram, die twee zijn iets gebruiksvriendelijker. 

17 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het schattige wasbeertje , leuk design papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met het wasbeertje.
    Het is zo handig om iedere week een kerstkaart te maken. Weinig stress aan het eind van het jaar!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk nou eens wat een schattige wasbeer wat een leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met die lieve wasbeer!! Zo leuk in andere kleurtjes. En ja hier lukt het ook niet altijd om te bloggen. Iets ook met te weinig tijd.En hier hangt ook zo'n mooi kaartje van jou te shinen. Dankjewel!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuke kaart met de wasbeer op dit mooie achtergrond papier. Soms is het jammer dat het design papier echt op is.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart Marjolein, met weer een eerste van de laatsten met je mooie papier! Mijn blokje is vorig jaar niet helemaal op gegaan, dus ik ga er dit jaar nog even mee door, maar je blijft een inspiratie daarin!
    De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je deelname aan 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke kerstkaart gemaakt.mooi papier. Ik probeer ook om papier op te maken en me niet al te vaak laten te verleiden om nieuw te kopen.Heb vorig jaar alles opgeruimd en heb heel veel papier…. Kan het nu beter vinden….weet wat ik heb.. dat is ook handig. Jij maar succes met je goede voornemens en de allerbeste wensen voor 2024. Je kerstkaart hangt hier mooi. Nogmaals dank. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaartje Marjolein. Mooie kleuren en dp.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super leuke kerstkaart met dat wasbeertje. Voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar, en succes met je voornemens.
    Groetjes van Marian.,

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje met dit prachtige papier.
    Gezellig dat je er weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Liefs Annemarie en Merit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk kaartje heb je gemaakt en ook mijn voornemen is oudere vellen en plaatjes opmaken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heey Marjolein,
    Wat een lief kerstkaartje met de trashpanda!!!
    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooi papier en leuk opgebouwd met dat wasbeertje.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leukerd, een goed begin voor een vrolijke kerst. En een goed begin van het jaar om met je voornemen bezig te zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig kaartje! Goed idee om je papier wat op te maken. Ik heb net wat stapels weggedaan naar een zorginstelling, ik vrees dat ik mijn papier nooit op krijg, dan liever wat delen...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat grappig! ik vind Blogger juist supermakkelijk en de andere lastiger. Ik vind gewoon nooit wat terug. En alleen een hartje vind ik zo onpersoonlijk. Maar goed, iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Doen wat goed voelt, zeg ik altijd maar...
    Ik vind je kaart heel mooi. Prachtig papier en de wasbeer past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.