Pagina's

Het is feest

Deze kaart is er weer eentje in de serie "bier en wat stoerder papier", waar ik al eerder kaarten mee liet zien. Deze keer heb ik er een sketch bij gepakt om wat inspiratie te krijgen. Dat vind ik altijd handig als je niet zo goed op gang kunt komen bij het knutselen. Ook deze keer heb ik er weer een hot foil ondertekst op geplakt van Carlijn Design. Het bierflesje en de pul zijn snijmallen van Marianne Design.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0193 Cirkels 2
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Marianne Design Collectables - COL1482 Bier
Photo Play Paper - Campfire & Lakeside

Fijne dag!

Met deze kaart doe ik ook mee aan de challenge van Creaties Suzan, waar de opdracht is eten en/of drinken als thema te gebruiken.

7 opmerkingen:

  1. mooi kaartje voor een feestje. het is altijd handig zo'n sketch.
    groetjes Alma en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Die bierspullen zijn altijd handig om mannenkaarten mee te maken. Ik ging er deze week ook mee aan de slag. Die komen later nog op mijn blog.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de stoere details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart om te proosten op iets moois.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met al die verschillende papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaart met stoere details en een leuke sketch.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke mannenkaart Marjolein.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.