Pagina's

Hiep hiep hoera feest!

Bij Dutch Card Lovers is de eerste challenge van het jaar weer gestart. De opdracht is om een kaart te maken met 3 paneeltjes waar je een tafereeltje op maakt. De panelen moet je zelf snijden of stansen: het is niet de bedoeling dat het een vakjeskaart wordt. Dus ik heb allereerst eens nagedacht hoe ik de paneeltjes zou maken. Dat is snijden geworden en ik heb de hoekjes afgerond met een pons. Vervolgens bedacht ik de gelegenheid: een verjaardag. Neuzend tussen mijn spullen, vond ik een nog ongebruikte stencilset. Die heb ik gepakt en de achtergrond gemaakt met distress inkt, maar ook met tacky when dry met daarop foil geplakt. 

De serpentines heb ik aan de boven- en onderkant van de kaart gemaakt, dat zag ik voorbij komen op een kaart en dat vond ik de feestvreugde eigenlijk wel vergroten. De alpaca-stempels heb ik ingekleurd met copic markers en daarna uitgeknipt en op de met distress inkt bewerkte paneeltjes geplakt. Een feestelijke tekst maakt de kaart af.

Gebruikte materialen
Create a Smile - Llamazing
Marianne Design - CS1087 Lieve teksten
Honey Bee Stamps - Layering Streamers
Distress Inkt




10 opmerkingen:

  1. Een superleuke en feestelijke kaart met die serpentines, en de leuke diertjes in de paneeltjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met al de leuke details en de leuke kleurtjes het is echt een feestje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig, vrolijk en kleurrrijk kaartje maakte je Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En feestelijk is de kaart, erg leuk. Ik vind vooral de serpentines prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! Ziet er zo vrolijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super gedaan voor de challenge!! Zo feestelijk die serpentines.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leukerd!! Zo vrolijk en al die leuke diertjes. Dankjewel voor het meedoen bij DCL! 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke panelcard Marjolein. Dank voor het meedoen met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal blij wordt ik van dit feestelijke kaartje! Echt superleuk!! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zie dat ik hier nog niet op gereageerd heb, maar nu dan toch. Echt heel erg leuk vind jouw uitwerking voor onze DCL challenge, een en al vrolijkheid en kleurtjes! Dank voor het meedoen, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.