Pagina's

Kat en muis

In december heb ik een aantal leuke Cats on Appletrees stempels gekregen.  Ik heb al veel ideetjes in mijn hoofd om met deze grappige stempels te maken. Ik ben maar eens begonnen met de ballonnen en de kat en muis en heb daar een verjaardagskaart mee gemaakt. De achtergrond heb ik vrij simpel gehouden met vrolijk ruitjespapier in verschillende kleuren.

Gebruikte materialen
Cats on Appletrees - 2144 Luftballon
Cats on Appletrees - 2247 Luftballon (groß)
Cats on Appletrees - 2405 Confetti
Cats on Appletrees - 2712 Luftballon 3 - Püncktchen
Cats on Appletrees - 2570 Maus Albèrt
Cats on Appletrees - 27721 Happy birthday 8
Cats on Appletrees - 27926 Friedegunde tastet
Carlijn Design - CDSN-0079 Vierkanten
Carlijn Design - CDSN-0193 Cirkels 2
Stampin'up! - Gingham Gala




7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de schattige stempeltjes, leuk het ruitjes papier erachter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke en vrolijke kaart met het geinige stempeltje, en al die gekleurde ruitjes op de achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke verjaardagskaart Marjolein.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje met die toffe stempels. En zulke lekkere voorjaarskleurtjes.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met de vrolijke papiertjes en de leuke stempeltjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Groot gelijk om de achtergrond wat simpel te houden. Nu gaat alle aandacht naar de leuke stempeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.