Pagina's

M&M-challenge: Ink smooshing in de spotlight

Het is de laatste dinsdag van de maand en Mirjam en ik hebben besloten om door te gaan met onze maandelijkse uitdaging, maar deze niet meer alleen met sketches te doen. Mirjam bedacht de eerste uitdaging en wil graag ink smooshing zien op de kaart. Ik heb 3 kleuren distress inkt gepakt en op mijn glasplaat gestempeld. Vervolgens heb ik hier water op gesprayd. Met een strookje mica/acetaat heb ik per kleur wat inkt opgepakt en op mijn papier geplaatst. Als laatst nog even wat gespetterd met roze om er iets meer feestvreugde in te krijgen :) 


Gebruikte materialen
My Favorite Things - Big Happy Birthday
Distress Inkt: Squeezed Lemonade, Dried Marigold, Picked Raspberry

Toen het papier droog was heb ik het papier en een stuk zwart foam met de snijmal door de stansmachine gehaald en op de kaart geplakt: de de tekst verhoogd met het foam.


Nog een paar knalroze sequins erbij en klaar! Ik ben benieuwd wat Mirjam met deze techniek heeft gedaan. Wil jij ook weten wat ze heeft gemaakt? Kijk dan even op haar blog (klik!)


8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes, ze spatten van mijn scherm een leuke techniek is dat
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel vrolijk met die knalkleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg mooi geworden, mooie kleuren bij elkaar. je weet met deze techniek nooit hoe het wordt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, prachtige kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt behoorlijk bewerkelijk en ingewikkeld. Het resultaat is schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke inktkaart!! Lekker kliederen met dit mooie resultaat!!
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh dit is echt mooi, de kleuren en de kaart. Prachtig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.