Pagina's

Kerstkaarten week 35

Het is september en donderdag! Dat betekent dat ik vanaf nu, om de vaart er lekker in te houden, iedere donderdag 2 kerstkaarten laat zien voor 52 Weeks to Christmas

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1413 Eline's Sneeuwpop
Marianne Design Craftables - CR1490 Sneeuwklokje by Marleen
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Marianne Design Craftables - CR1448 Punch Die Star
My Favorite Things - CS-243 Snow Globe Sentiments
Carta Bella - Cabin Fever

Ik heb een drukke week, dus ik weet niet of het me lukt om weer bij jullie allemaal te reageren. Morgen ga ik helpen op de Knotsgekke Kaartendagen bij de stand van Scrap en Co: wie van jullie gaat er dan ook? Leuk om je te zien!

Mooie donderdag gewenst!





10 opmerkingen:

  1. 2 hele leuke winterkaartjes, succes en veel plezier op de Knotsgekke Kaartendagen. Ik ga niet te ver weg voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je twee superleuke kerstkaartjes gemaakt Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je weer gelukt twee erg mooie kaarten te maken. Nee ik ga niet naar de beurs, te ver weg voor mij vanuit Friesland en ik heb geen vervoer.
    Veel plezier daar en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes, lekker veel dessinpapier gebruikt! Veel succes en plezier op de Knotsgekke Kaartendagen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee heel mooie en vrolijke kerstkaartjes, Marjolein. Jij gaat dus voor de "eindsprint" vanaf nu.
    Wat leuk dat je gaat helpen op de beurs. Helaas kan ik niet, ik heb cursus dit weekend.
    Veel plezier in elk geval.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach dat zijn 2 super leuke kerstkaarten geworden.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele leuke kerstkaartjes ik heb de sneeuwpop ook gebruikt hij blijft leuk
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een super leuke kaartje gezellig met de sneeupop en dat knusse papier.Veel gezelligheid morgen.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee mooie kerstkaarten Marjolein. Het mooie dessin-papier geeft er een warme uitstraling aan en de leuke sneeuwpoppen komen er mooi tegen uit.
    Veel plezier op de beurs.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaarten, mooi dp.
    Veel plezier op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.