Pagina's

Zwemdiploma B

Bij het doorspitten van de bak "Work in Progress" kwam ik nog een zakje tegen met designpapier "Eline's Ocean". Daar had ik ook nog wat achtergrondvellen van liggen en dus ben ik daar maar eens mee verder gegaan. Ik heb verschillende kaarten gemaakt, waarvan ik deze vandaag laat zien. Hopelijk kan deze gauw verstuurd worden, want dan heeft een jongedame haar tweede zwemdiploma gehaald.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1437 Eline's Muizenfamilie
Marianne Design Collectables - COL1483 Eline's Beach Outfits
Hello Bluebird - Oliver Alpha Die
Carlijn Design - CDST-0028 Geslaagd
Marianne Design - AK0067 Eline's Ocean Backgrounds
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7052 Eline's Ocean

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke toepasselijke kaart !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan, de kaart zal vast erg in de smaak vallen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super gemaakt zo voor het zwemdiploma. Bedankt voor je reminder. Ik moet gauw nog een kaartje maken voor dochterlief want die mag gauw voor C.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel geslaagd kaartje, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n gaaf kaartje Marjolein. Het zou fijn zijn als je hem binnenkort kunt versturen...
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig!! Wat een gaaf kaartje is het!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.