Pagina's

Many congrats to you

Een tijdje terug won ik bij Carlin's Kaartenparadijs. Naast dat ik een leuke digi's mocht uitzoeken bij Beccy's Place, mag ik ook gastdesigner zijn voor deze challenge. Het thema is "Alles Mag" dus ik kon lekker mijn gang gaan. Eindelijk heb ik eens de PinkFresh Studio producten gebruikt die ik tijden terug al eens op Marktplaats heb gekocht. Extra leuk als je zo'n mooi merk voor een tweedehands prijs op de kop kan tikken.

Ik laat deze kaart ook meedoen aan de huidige challenge van PinkFresh Studio, waar een moodboard en extra opdracht: bijzondere achtergrond, de opdracht is. Ik heb de kleuren koraal/oranje/groen gebruikt en de mooie achtergrondstans. Daarnaast heb ik met zilverpapier de geschulpte rand gemaakt; dat geeft hem net die extra shine.

For this challenge, I've chosen the coral/orange/green colors and of course the beautiful background die. To give it extra shine I've used silver for the scalloped layer.

Gebruikte materialen
Pinkfresh Studio - You Are My Favorite stempel, stans, stencil
PinkFresh Studio - Ornate Medaillion Coverplate Die
Carlijn Design - CDSN-0057 DL Slimline kaart
Altenew - Sentiment Strips
Studio Light - Slimline Paper Pad White Faded Gradients SL-ES-PP31
Buttons Galore & More - SPK159 Iceberg

Heb een mooie dag vandaag!





6 opmerkingen:

  1. Een heel fleurige kaart, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje met die bloemetjes erop.
    Bedankt dat je gastdesigner wou zijn.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjolein tof dat je onze gastdesigner wou zijn en je hebt een ontzettend leuk kaartje voor onze reminder gemaakt.
    Heel blij mee, bedankt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en gezellige kaart maakte je xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah , leuk dat ook jij gastdesigner mocht zijn. EN je kaartje is heel fris!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.