Pagina's

Kerstkaart week 34

Het is alweer de laatste donderdag van augustus. Dat betekent dat ik vanaf volgende week 2 kerstkaarten plaats op donderdag. Hopelijk gaat me dat tot het einde van het jaar lukken! Deze week dus nog een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1414 Eline's Husky
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Marianne Design Craftables - CR1483 Kerstbomen by Marleen
Marianne Design Craftables - CR1486 Kerstlampjes by Marleen
Marianne Design - CS1036 Hallo Winter
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9164 Winter Days by Marleen

Mooie dag!

22 opmerkingen:

  1. Mooie kleurencombi, schattig beestje. Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd is dit zeg, zo jij hebt een goed voornemen, ons lukt dat nooit...zou wel fijn zijn,,,schiet je lekker op,
    Fijn dat je vandaag weer een kerstkaartje laat zien.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met het leuke dp en de schattige husky
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kerstkaart in mooie kleurtjes Marjolein. Die husky heeft zin in kerstmis volgens mij. Een goed voornemen heb je gemaakt. Voor mij mag het eerst wat koeler worden pfft.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een prachtige Kerstkaart gemaakt Marjolein, erg mooi gedaan.
    En ik zag pas wat 'n haakwonder je ook nog bent! Hele mooie dekens en omslagdoek... Vooral de 'Persian Tiles' vind ik echt schitterend!
    Fijne dag nog.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart. Het helpt wel als je 2 kerstkaarten per week kan maken. Succes ermee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kerstkaartje. Succes met je goede voornemen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een hele mooie combinatie gebruikt voor de leuke kerstkaart.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje heb je gemaakt Marjolein!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart met de husky, Marjolein. En goed voornemen, voor zo'n kerstkaart"eindsprint"!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel mooi je kaartje. Ja, de tijd gaat snel, ik denk dat ik ook een tandje zal moeten bij steken. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met de leuke Husky!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel leuke kaart, mooie kleuren heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schattige kerstkaart maakte je deze week xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke kerstkaart, Marjolein! Kerstkaartjes... ik mag ook wel weer verder ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kerstkaart met die leuke husky.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kijk wat hij blij is, die lieve husky, mooi kerstkaartje. En vanaf volgende week twee kerstkaartjes, zo knap hoor. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kerstkaart met de husky. Ik zal al blij zijn als ik 1 kerstkaart per week kan blijven plaatsen 😉 Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kaart !!!!
    Prachtige tinten !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. heel mooie kerstkaart!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.