Pagina's

Aquarelbloem op kaart met echte bloem op de foto!

Afgelopen week zag ik een leuke challenge voorbij komen op het Altenew Blog. Daar is de opdracht om een kaart te maken met een bloem, die je met aquarel/waterverf inkleurt. Vervolgens moet je hem op de foto zetten met de bloem in het echt. Nu heb ik op mijn balkon een hortensia staan die mooi van kleur aan het veranderen is zo richting de herfst. Ik heb mijn Paint a Flower Hortensia erbij gepakt, mijn Altenew watercolor-verfjes en ben aan de slag gegaan.

Gebruikte materialen
Altenew - Paint-A-Flower Hydrangea Stamp
Altenew - Tulip (tekst)
Altenew - Angled Mosaic 3D Embossing Folder
Altenew Watercolor Watercolor 36 Pan Set

Fijne zondag!

8 opmerkingen:

  1. Wat ziet dit er mooi uit Marjolein en wat een leuke uitdaging…je bloemen lijken perfect op de echte,knap gedaan xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik weet niet of ik het nu dubbel plaats maar volgens mij ging het niet goed…
    Wat heb je dit ontzettend mooi gedaan, je bloemen matchen perfect…een hele leuke uitdaging zeg xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze hortensia kaart op de echte hortensia. Je hebt de stempel erg mooi ingekleurd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met mooi ingekleurde stempel!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is zeker een leuke challenge! En je hebt er een prachtige kaart voor gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat super leuk zo bij elkaar!! Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.