Pagina's

Get the fiesta started!

Onlangs ben ik gekozen tot Featured Artist bij Create a Smile, wat betekent dat ik voor de nieuwe challenge gastdesigner mag zijn. Hartstikke leuk!

De nieuwe challenge is een sketchchallenge, deze gaat vandaag van start. Ik heb hiervoor de lama-stempels gebruikt. Het chevronpatroon op de band heb ik gemaakt met behulp van een stencil. 

Gebruikte materialen
Create a Smile - Llamazing
Create a Smile - Narrow Stripes Stencil
Copic Markers




Door mee te doen maak je kans op een cadeaubon van €25,- of om uitgekozen te worden als featured artist. Ik zou dus een kansje wagen :) 


5 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je gastdesignerschap, wat een leuke inspiratie kaart maakte je, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zo !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een heel mooi kaartje gemaakt als gastdesigner.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is geweldig geworden, Marjolein. Mooie sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.