Pagina's

Blobby Roses

Zo leuk, ik mocht even een stencilset lenen van Altenew. Ik had nog niet eerder gewerkt met een layered stencilset en wilde dat eens uitproberen. Ik vind het wel een mooi zacht resultaat geven. Voor deze kaart heb ik het bewerkte papier in stroken gesneden en er een toepasselijke tekst op geplakt. "Bloemetje" staat er in het goud; dat spiegelt een beetje.

Gebruikte materialen
Altenew - Blobby Roses stencilset
Carlijn Design - CDST-0063 Bloemetje
Carlijn Design - CDSN-0104 Bloemetje
Carlijn Design - CDSN-0128 Collega (banner)

Goede (werk)week gewenst!





8 opmerkingen:

  1. Erg mooi en fleurig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en mooi resultaat met de stencils!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Marjolein, het stencil smaakt vast naar meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marjolein.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt prachtige kleuren gekozen om deze bloemen te stempelen en dat spiegelkarton geeft er dan nog een luxe uitstraling aan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie bloemenstempels en heel goed gelukt! Mooi dat goud voor de tekst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof geworden met het stencil!! En erg mooi die kleuren.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.