Pagina's

Best Wishes

Ook al vier ik nooit Halloween en heb ik er niets mee, heb ik vandaag toch een Halloweenachtige kaart te laten zien. Voor Kleuren met Potloden, mocht ik namelijk een kaart maken met deze leuke digi van LOTV. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
Marianne Design Collectables - COL1507 Banners
Marianne Design Craftables - CR1450 Punch Die Halloween
Marianne Design Craftables - CR1583 Slimline Gras Horizon Wolken
Altenew - Sentiment Strips 2
Dutch Doobadoo - Mask Art - Spiderweb
Distress Inkt: Carved Pumpkin, Forest Moss, Villainous Potion, Black Soot

Op het Kleuren met Potlodenblog start vandaag weer een nieuwe challenge, met zoals de laatste tijd gebruikelijk, het thema "Alles Mag" (zolang je maar met potlood kleurt). Doen jullie mee?

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een schitterende achtergrond en het meisje op de pompoen zo mooi gekleurd, leuke kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke halloweenkaart is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Marjolein,
    dat is een heel lief halloweenkaartje geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je Halloween kaartje is heel goed gelukt, heel mooi in deze kleuren.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt er echt iets moois van gemaakt Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook niks met Halloween, maar jouw kaartje vind ik wel erg leuk geworden

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.