Pagina's

Kerstkaarten week 43

Ook op mijn verjaardag gaat Kerstkaartendonderdag gewoon door. Deze week weer twee kaarten, gemaakt met de materialen uit de Arctic Winter-collectie ontworpen door Carla Creaties.

Deze twee zijn misschien geen typische kerstkaarten, maar dat komt goed uit want ik heb in mijn kennissenkring ook mensen die geen kerst vieren, maar die ik rond de feestdagen wel een kaartje wil sturen.

Gebruikte materialen
Carla Creaties - Arctic Winter 1
Carla Creaties - Arctic Winter designpapier


Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1415 Eline's slee in sneeuw
Marianne Design Craftables - CR1510 Lange tags
Carla Creaties - Arctic Winter 1
Carla Creaties - Arctic Winter designpapier

De bovenste kaart laat ik graag meedoen aan de challenge van Creaties Suzan.

Fijne donderdag! 

P.S. Vrijdag, zaterdag en zondag ben ik op de KreaDoe te vinden bij de stand van Scrap & Co. Wie weet zie ik jullie daar? Zou gezellig zijn!

18 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marjolein!
    Leuke kaarten heb je gemaakt en de stempels zijn mooi gekleurd.
    Veel plezier op de KreaDoe!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag gewenst
    wat een mooie kaartjes met de schattige diertjes erop vind de ijsbeer zo leuk
    wat een gaaf dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je verjaardag. Wat heb je leuke kaarten gemaakt. Veel plezier op de crea doe. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk heb je mijn kaartje ontvangen!
    Je kerstkaartjes zijn erg leuk!
    Ik ga helaas niet naar de Kreadoe dit jaar hopelijk volgend jaar weer!
    Nog een fijne dag en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allereerst gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een heel fijne dag toe! Je niet echt kerstige kaarten zijn superleuk geworden!
    Veel succes op de KreaDoe, en veel plezier daar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik hoop dat je mijn kaart hebt ontvangen.
    Je hebt 2 superleuke kaartjes gemaakt!
    Veel plezier op de Kreadoe. Ik sla dit jaar over.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kersten heb je weer gemaakt.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marjolein en nog een fijne avond
    Je kaartjes zijn prachtig!!
    Vooral het kaartje met de ijsbeertjes vind ik zo leuk.
    Gezellige dagen op de Crea Doe.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke winterse kaarten Marjolein, lief met die winterse dieren. Vooral die met de zeehond vind ik tof, maar dat komt omdat dat mijn favoriete dieren zijn.
    Fijn dat je weer meedoet aan 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd! Leuk dat je dan toch de kerstkaartjes door laat gaan! Ik vind ze prachtig! Geen gewone kerstkaartjes maar wel super leuk! En de teksten erop ook heel leuk! Groetjes Marijke. DT 52 WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marjolein, nog een fijne avond!
    Prachtige kerstkaartjes gemaakt! Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt en laat je zien op je verjaardag! Heb je het nog een beetje gevierd?
    Heel veel plezier op de Kreadoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marjolein, en wat zijn het leuke kerstkaartjes, Veel plezier op de Kreadoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Mooie kaarten heb je gemaakt, lekker winters en perfect voor iemand die geen kerst viert. Even laten weten dat je aan ze denkt.
    Fijne dag en veel plezier op de beurs,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo, goed bezig, twee kerstkaartjes, en dan ook nog zo'n prachtige exemplaren..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst nog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en je hebt twee super leuke kaartjes gemaakt. Kerst of niet ze zijn erg mooi.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaarten om voor mensen die niet aan kerst doen te sturen!!
    Was het leuk op de kreadoe?? Je zal nu wel af zijn. Ik hoop dat je ook nog wat van de beurs hebt gezien. Ik ben 2 jaar geleden geweest en vond het super.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.