Pagina's

Dainty Bouquet

Deze dinsdag start er weer een nieuwe challenge bij Try Stampin' on Tuesday en ik mocht hier weer een inspiratiekaart voor maken. Ik heb mijn prachtige stempelset "Dainty Bouquet" van Altenew er eens bijgepakt en heb deze kaart gemaakt.


Gebruikte materialen
Altenew - Dainty Bouquet Stamp
Altenew - Fancy Thanks Die
Carlijn Design - CDSN-0103 Snijmallen A6 " Rechthoeken" 
My Favorite Things - Oval STAX Set 1 Die-namics
Altenew - Tea Party Mini Ink Cube Set
Altenew - Green Fields Mini Ink Cube Set

Ik hoop jullie inzendingen weer te zien. Fijne dinsdag!



8 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie stempels mooie kleuren heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een hele mooie, stijlvolle kaart heb je gemaakt, geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Marjolein, de sneeuwpopkaart is ook al zo leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Marjelein.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! Deze kaart is echt super mooi geworden.
    Zulke mooi kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, Marjolein, wat heb je deze sketch prachtig vertaald!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt volgens de sketch Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie bedank kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.