Pagina's

Hoop Wreath

Een tijdje geleden alweer, bestelde ik samen met Femminde een aantal stempels en stanzen bij The Greetery. Femminde heeft me aangestoken met dit merk; de vogelstempels die ze had (en ik nu ook heb 😀) vind ik supermooi. 

Ik heb mijn Hoop Wreath stempels gebruikt en een serie bloemetjes en bladeren aan Femminde verstuurd. We hebben elkaar uitgedaagd om met de afdrukjes vandaag samen een kaart te laten zien. Binnenkort volgt nog een keer een kerstpost.

Gebruikte materialen
The Greetery - Hoop Wreath Stamp + Die
Altenew - Angled Mosaic 3D Embossing Folder
Altenew Mini Ink Cube Sets
Distress Oxide Inkt Spun Sugar en Kitch Flamingo (achtergrond)


Nu ga ik snel even kijken naar wat Femminde met de stempeltjes heeft gemaakt!

10 opmerkingen:

  1. Wow Marjolein, echt heel erg mooi geworden. Zo'n toffe combi van stempels en die embossing er achter.
    Fijne dag!! Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The greetery, prachtig merk!! Ik heb er nog nooit iets besteld door de hoge kosten die er bij komen, maar het zijn geweldige spullen! Heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend kaartje heel mooi deze stempel de embossing is top, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met je nieuwe stempels, mooi de zachte kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Marjolein. Je achtergrond is heel fijntkes en laat die bloemenrank heel mooi uitkomen vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige kaart heb je gemaakt en wat een mooie kleuren!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig achtergrondje op de verder zo mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje.
    Die stempels zijn echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.