Pagina's

Condoleance

Zo af en toe heb ik condoleancekaarten nodig. Omdat ik die in de winkel liggen niet altijd passend vind, maak ik ze ook graag zelf. Onlangs heb ik er weer twee gemaakt. Bijna hetzelfde, maar toch net anders.

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1359 Basis Passe-Partout /Squares
Altenew - Fragile Foliage
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9154 Eternity


Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1359 Basis Passe-Partout /Squares
The Stamp Market - Botanical Beauty Dies
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9154 Eternity
Joy! Crafts 6410/0012 Condoleance

Misschien een beetje vreemd, maar omdat ik denk dat ik van nog lang niet van dit papier af kom, geef ik een setje papier uit deze serie weg samen met wat ander materiaal dat denk ik mooi gebruikt kan worden voor condoleancekaarten. Wil je meedoen? Laat dan even een berichtje achter onder dit bericht. Extra leuk als je me ook gaat volgen (als je dat nog niet deed). Deze giveaway deel ik ook op Facebook en Instagram, dus daar kun je ook een kansje wagen. De giveaway sluit op maandagochtend 1 november om 8.00 uur.

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten maakte je! Ik heb dit papierblok ook, en ik begrijp precies wat je bedoelt. Het gaat bij mij ook nog erg lang duren voor dat papier eens op is. Een prachtig takje heb je gebruikt voor de tweede tak. Ik zal eens zien of ik iets vergelijkbaars tussen mijn snijmallen heb.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas heb je dit soort kaartjes ook nodig. Beide kaartjes zijn super mooi geworden.
    Doe graag mee voor het papier, is zo mooi en rustig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi en elegant. Ik vind het altijd een eer om condeolance kaarten te maken,de dood hoort bij het leven en zo kan je een klein lichtpuntje zijn voor de nabestaanden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes zo mooi die rustige kleuren en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is mooi papier en je hebt er 2 prachtige condoleancekaarten mee gemaakt. Offer me graag op om je papier mee te helpen opmaken (LOL).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaarten zijn prachtig en stijlvol! Voor dit papier wil ik me ook wel opofferen, ik ben er bijna doorheen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaartjes, heel stijlvol.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie serene kaarten Marjolein, doe graag mee voor het papier het is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.