Pagina's

Koud hè!?

Op Wereld Kaartenmaakdag (jaja, dat bestaat) en Originals Only Day (waarin aandacht wordt gevraagd voor het gebruiken van originele hobbymaterialen) laat ik jullie dit mini slimline kaartje zien. Ik heb hiervoor wat oudere en nieuwe producten gebruikt van Marianne Design. 

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1513 Alfabet
Marianne Design Craftables - CR1562 Slimline mini frames
Marianne Design Craftables - CR1566 Numbers Journal 
Marianne Design Craftables - CR1567 Sneeuwpop by Marleen
Marianne Design Craft Stencil - PS8106 Tiny's Frozen Window
Distress Inkt - Speckled Egg en Tumbled Glass

Hopelijk blijven de temperaturen nog even boven het vriespunt, want deze sneeuwpop is er nog niet aan toe (en ik ook nog lang niet).

Geniet van het weekend; het belooft heerlijk kaartenmaakweer te worden! 🧣🌧🍂

5 opmerkingen:

  1. Een leuk kaartje en voor mij mag de sneeuw ook nog lang wegblijven!
    Hoorde gisteren pas voor het eerst van Wereld Kaartenmaakdag.
    De cupcake kaarten zijn super.
    Fijn weekend en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige koude kaart maakte je Marjolein en ik ben er ook nog niet aan toe hoor!
    De cupcake kaarten hieronder zijn ook erg mooi en feestelijk.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een grappig kaartje en inderdaad je sneeuwpop kijkt nog erg bedenkelijk naar de kou! haha! Leuk gedaan hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de grappige sneeuwpop heb ooit in de jaarbeurs meegedaan op wereld kaartendag wat zo leuk en gezellig
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.