Pagina's

Klassieke kerstkaarten

Lees even door voor de winnaar van de weggever!

Op deze dinsdag start weer een nieuwe challenge bij Try Stampin' on Tuesday. Deze keer is het optionele thema bij de sketch "vintage of modern". Ik heb gekozen om twee wat meer klassieke kerstkaarten te maken. 

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1557 Square & Stars (tekst)
Marianne Design - EWK1286 Winter Wishes - Fox
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9165 Brocante Winter
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9171 Brocante Christmas

Hopelijk zie ik jullie inzending ook voorbij komen!


En de winnaar van de weggever (condoleancepapier) is geworden: Christa! Christa, wil je me via Instagram even een berichtje sturen?


8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartje. Mooi om te zien wat je met de sketch hebt gedaan.
    En wat super leuk om te zien dat ik de mooie papiertjes heb gewonnen. Heel erg bedankt, stuur je een berichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, super mooi !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze klassieke kaarten zijn prachtig geworden met deze leuke sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie klassieke kerstkaartjes Marjolein. Je zou ze kunnen plaatsen bij de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes zo helemaal in klassieke stijl leuke plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaarten volgens deze schets gemaakt. Hopelijk heb je het gezellig gehad op de crea Doe? Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes zijn het. Inderdaad de traditionele kleuren, maar die blijven wel mooi voor kerst vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes en een leuk sketch.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.