Pagina's

Kerstkaarten week 44

Wat een leuke reacties allemaal vorige week! Doordat ik donderdag lekker mijn verjaardag aan het vieren was, en van vrijdag t/m zondag op de KreaDoe heb geholpen is het reageren bij jullie er nogal bij in geschoten. Maar, morgen ben ik vrij dus als het me vanavond niet lukt, kom ik morgen even bij jullie langs.

Mijn verjaardag was leuk - ik had een dagje vrij met het mooie, zonnige weer - en ben helemaal verrast door de leuke verjaardagspost die ik van verschillende mensen heb ontvangen. Mocht ik je nog niet persoonlijk hebben bedankt: dank je wel! 

De KreaDoe was leuk en vooral zaterdag megadruk. Ik heb zo veel mensen gezien dat het nog even heeft geduizeld. Nu zit het beursseizoen er volgens mij weer eventjes op. Komt goed uit, want dan kan ik weer lekker knutselen.

Deze week wederom twee kerstkaarten voor 52 Weeks to Christmas. Het zijn dit keer twee heel verschillende geworden. Nadat ik heel lang bezig was met de eerste, wilde ik ook een snelle kaart maken. Toch vind ik dat nog best lastig, met als gevolg dat ik nog lang bezig was, haha! 

Voor deze kaart heb ik het hekje, dat in de nieuwste collectable zit, omgebouwd tot robuuste bank. Zo kunnen de beertjes gezellig samen zitten.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1502 Eline's IJsberen
Marianne Design Collectables - COL1503 Eline's Winter Accessoires
Marianne Design Creatables - LR0142 Mini Poinsettia
Marianne Design Craftables - CR1378 Tiny's Pine Tree Branch
Marianne Design Craftables - CR1378 Tiny's Pine Tree Branch
Marianne Design - Craft Stencil PS8074 Bell Jar bij Marleen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7062 Sparkling Snow 


Gebruikte materialen
Marianne Design - KJ1719 Christmas Song
Stampin'up! - Softly Falling Embossing Folder
Alexandra Renke - Wt-AR-TI0032 Puffins

Mooie donderdag!

18 opmerkingen:

  1. Mooie kaarten heb je gemaakt. Leuk die pinguïn op de tekst en de beertjeskaart vind ik super!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 prachtige kaarten, de stolp is schattig met de beren, de onderste zo leuk met de puffins, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes leuk de berentafereeltje op de klok
    en de pinguïns op de rand van je andere kaart vind ik ook super
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat zijn ze beide leuk!!
    Geweldig die zittende beren op een bankje in een stolp!!
    gezellig dat je er weer bij bent deze week .
    Liefs Annemarie en Merit DT52WC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wow, wat gaaf die omgetoverde bank met die leuke beren! Bij bij kruipt in de "snelle" kaarten ook nog veel tijd, deze pinguïn kaart is prachtig geworden, ze staan allemaal heel gezellig bij elkaar, en leuk zoals die ene op de tekst zit!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaartjes en vooral de bovenste is schattig met die leuke ijsberen erop!
    Met een simpele kaart ben ik soms nog langer bezig dan met een ingewikkelde!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige kerstkaarten Marjolein.
    Soms ben ik met simple kaart net zo lang bezig als met een andere.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart in de stolp een heel mooi tafereeltje met de beren op de bank… leuk om de mal te draaien. Je Snelle kaart is ook prachtig. Bij zijn snelle kaarten niet altijd snel af… Het is vaak een heel lang denkproces… achteraf denk je dan moest het zoveel tijd kosten. Fijn dat je veel verjaardagpost hebt ontvangen. Ik hoop dat mijn kaart aangekomen is? Veel knutselplezier. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie glazen bol met de twee beertjes erin! Leuk gedaan en de kaart eronder ook heel bijzonder! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ach kijk nou , superleuke beertjes Marjolein leuk onder de stolp
    Bedankt voor je mooie bijdrage groetjes Epie DT52WTC.....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Twee prachtige kaarten, die kaart van de stolp is ook prachtig, met een CAS kaart ben ik ook veel langer bezig hoor ook al lijken ze simpel.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt,vooral met de beren vind ik prachtig,als het goed is heb je mijn adres hihi,heb je mijn verjaardagskaart ook ontvangen?
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een toffe kaarten Marjolein. En wat leuk dat je op de KreaDoe hebt geholpen. Lijkt me ook wel heel heftig, zoveel mensen.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat zijn dat alle 2 lieve kaartjes geworden.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooie kerstkaartjes!! Vooral die bovenste vind ik super.
    Fijn dat je zo genoten hebt van de Kreadoe.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een leuke kaart in de glazen stolp Marjolein.
    Wat zijn dit toch leuke mallen van MD.
    Grappig hoe je van de boom een bankje hebt gemaakt.
    De tweede kaart is heel anders, maar ook super mooi gemaakt.
    Zijn dit papegaaiduikers? Wat een leuke stempel en ze zijn prachtig ingekleurd.
    Geen wonder dat je hier zo veel werk aan had met al dat inkleuren.
    Super mooi.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow....twee heel verschillende prachtige kaartjes Marjolein!
    Fijn dat je een leuke verjaardag had en wat gaaf dat je op de beurs hebt gestaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een toffe kaarten zeg, heel verschillend
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.