Pagina's

Flower Challenge

Vandaag wil ik graag een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor The Flower Challenge. De opdracht  is om bladeren toe te voegen. Dit heb ik gedaan door het witte cardstock door een embossingfolder te halen die een bladmotief heeft. 

Gebruikte materialen
Altenew - Dainty Swiss Dots Stamp
Altenew - Build-A-Flower - Laelia Stamp and Die Bundle
Altenew - Sentiment Strips 2
Spellbinders Nestabilities - Labels Four
Altenew - Floating Foliage 3D embossing Folder
Altenew - Mini Ink Cube Sets



5 opmerkingen:

  1. Wat super leuk is dit geworden. Zo’n mooie bloem ik zulke mooie en vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel subtiel! Goed idee om op deze manier bladeren toe te voegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a beautiful card, thanks for sharing with us over at 'The Flower Challenge' ;) Viv DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Marjoram, this is a lovely way to add leaves to your beautiful card, all the while keeping a very CAS look!
    Thanks so much for joining us at The Flower Challenge!
    =]

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.