Pagina's

Ronde kaart

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik bij Mirjam ben wezen knutselen. Omdat Mirjam een grotere stansmachine heeft, mocht ik bij haar de leuke ronde lay-outstans gebruiken. De kaart was nog niet af, maar na de bakkende hamster, werd het hoog tijd om deze kaart ook af te maken.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1437 Eline's Muizenfamilie
Marianne Design Collectables - COL1481 Cupcakes
Marianne Design Collectables - COL1493 Eline's Kitchen Accessoires
Marianne Design Creatables - LR0677 Cirkel Lay-out
Marianne Design - CS0987 Felicitaties
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9175 Rainbow

Ik heb nog één uitstanste ronde lay-out liggen, en daar ben ik nog even op aan het broeden. Die komt binnenkort vast ook nog langs.

5 opmerkingen:

  1. Gezellig om samen aan de knutsel te gaan en wat een super leuke kaart heb je gemaakt, Marjolein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige verjaardagskaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje in de frisse kleurtjes en de schattige muis leuk hoe je alles hebt verwerkt in layoutmal
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd gezellig, samen knutselen! Ik heb wel altijd moeite met kletsen en knutselen tegelijk, maar dat mag de pret niet drukken ;-) Deze kaart is echt erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart. Die stans heb ik ook en nog maar weinig gebruikt. Niet zo slim, want hij is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.