Pagina's

Challenge bij Scrap & Co: Voorjaar

Voor het eerst heeft Scrap & Co een challenge georganiseerd! Op de eerste van de maand wordt de opdracht onthuld. We starten simpel; het eerste thema is "voorjaar".  De regels zijn ook niet ingewikkeld:

  • Maak een nieuwe kaart, lay-out, plannerpagina, scrapalbum of mixed mediaproject met de opdracht van die maand.
  • Gebruik voor je nieuwe creatie producten/merken die verkocht worden in de winkel. Twijfel je, dan kun je even kijken in de webwinkel 
  • Plaats het project voor de 28ste van de maand in de map op de Scrap en Co Inspiration Facebook groep, of op Instagram onder de #ScrapenCoChallenge en tag @Scrap_en_Co
Geïnspireerd door dit thema heb ik alvast een kaart gemaakt.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1393 Eline's Kerstroos (takjes onder bloemen)
Marianne Design Collectables - COL1428 Eline's Eendenfamilie (lelieblad)
Marianne Design Collectables - COL1478 Eline's Zwaan
Marianne Design Creatables - LR0693 Anja's Circle XS
Marianne Design Creatables - LR0697 Blossom
Marianne Design Craftables - CR1464 Marleen's Greenery
Marianne Design - CS1078 Wensen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9174 Springtime

Ik wens jullie een mooie zondag!


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooie sprookjesachtige kaart heb je gemaakt Marjolein.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een prachtige kaart geworden Marjolein!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lidmaatschap aangevraagd hoor! EN ik zou bijna zeggen: wat verkopen ze niet? Ik ben een paar keer daar geweest en er is zoveel. Ook een workshop gevolgd, ook leuk.
    Jouw kaartje is erg leuk en ik ga mijn best doen mee te doen. FB vind ik altijd wat lastiger om dingen terug te vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, trotse zwaan op je mooie kaart. Hier in de buurt ligt er weer een zwaan te broeden. Zó leuk als de kleintjes er zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super voorjaarskaartje!! Heel mooi geworden. Nu hier buiten nog mooi weer...
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind zwanen altijd heel mooi, ze zijn zo statig! Jij hebt je zwaan in een heel mooie dromerige omgeving geplaatst. Prachtige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit lenteachtig kaartje Marjolein...zo een prachtige sierlijke zwaan erop en heel leuk designpapier erbij gebruikt
    Ook wik ik je nog bedanken voor de prachtige kaart die ik voor mijn mijn verjaardag van je heb gekregen...zo lief van je...super bedankt!!
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie frisse voorjasrskaart heb je gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.