Pagina's

Diep in de zee

Dat is weer een leuke uitdaging, bij Try Stampin' on Tuesday! Een sketch en/of een kaart met een doorkijkje. Ik had meteen het idee om een onderwatertafereel te maken. 
Dus mijn visjes, krab en kwal erbij gepakt en aan de slag gegaan.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1431 Eline's Tropische vissen
Marianne Design Collectables - COL1433 Eline's Zeemeeuwen & Friends
Marianne Design - CS0996 Birthday Wishes
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7052 Eline's Ocean

Ik hoop jullie inzendingen ook weer te zien!



4 opmerkingen:

  1. Wat een leuk onderwater tafereeltje op deze sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuk onderwater tafereeltje leuk verwerkt in de sketch ga kijken of ik ook wat kan verzinnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een leuke kaart Marjolein!!! Zal is kijken of ik er ook iets mee kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Marjolein,

    dat is een heel leuk onderwaterkaartje geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.