Pagina's

You're one in a melon

Bij het Create a Smile blog, loopt een nieuwe Moodboardchallenge. Ik kreeg meteen zin in fruit en zomer toen ik het moodboard zag en had al gauw een idee voor een kaart voor deze challenge. 

Gebruikte materialen
CraftEmotions - Big Nesting Die Scallop Squares 115633/0952
Create a Smile - Fruit Salad
Lawn Fawn - Simply Summer Sentiments
Carta Bella - Dots & Stripes, It's a boy

Ik had de smaak te pakken en heb ook nog soortgelijke kaarten met ander fruit gemaakt. Die zal ik binnenkort ook eventjes op de foto zetten.

Fijne zondag!




12 opmerkingen:

  1. Ik krijg zin in meloen:)
    Mooie fruitige kaart met grappige tekst.
    Fijne dag, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aww those look so yummy and so summery. Great card. Thank you for playing at Create a Smile Challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie vrolijke kaart met met een grappig bijpassend tekst. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou inderdaad, kan me helemaal voorstellen. Ontzettend leuk kaartje is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke fruitige kaart Marjolein....heel mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart met een bijpassende tekst. Leuk gedaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie en vrolijke kaart. Die tekst is er ook geweldig bij.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje las dat je zin kreeg in fruit zo te zien heb je toch stiekem her en der een hapje uit de meloenstukjes genomen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dat er super mooi uit Marjolein!! Ik krijg helemaal zin in de zomer!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kaart ziet er heerlijk uit! Bedankt om mee te spelen met de moodboard challenge van Create a Smile Stamps! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gorgeous and adorable card, adorable idea!!!thank you for taking part in our Create a Smile challenge !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is so adorable and absolutely perfect for the moodboard! 😍 It reminded me of summer too :D Thank you for playing along with the Create a Smile challenge ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.