Pagina's

Tent in het bos

Yes! Vandaag kon ik voor Scrap & Co weer aan de slag gaan met een aantal nieuwe materialen van Marianne Design. Ik ben gestart met het Craftstencil van Marleen, waar deze leuke tent mee te maken is. Het designpapier en de figuurtjes zijn ook van haar hand. Ik heb deze gecombineerd met al wat oudere collectables om de tent in het bos te plaatsen.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1409 Eline's Panda en Beer
Marianne Design Collectables - COL1422 Eline's babydieren
Marianne Design Collectables - COL1459 Eline's Christmas Tree
Marianne Design - Craft Stencil PS8088 Tent by Marleen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9176 De natuur in


6 opmerkingen:

  1. Wauw!! Wat onwijs gaaf! Leuk met die bomen rondom de tent waar de bruine beertjes even om het hoekje komt kijken.
    Morgen krijg ik de tent en het papier. Je hebt me geïnspireerd om er mee aan de slag te gaan!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan! Menig mens snakt hiernaar.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke creatie - laat het mooie weer maar komen! De kerstkaart van gisteren is ook heel mooi!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Wat een mooie kaartje!! Leuk dat je met de nieuwe materialen aan de slag mocht. Zitten ook weer zulke mooie dingen bij. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een stoere kaart leuk al de kleine details erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die tent vind ik zo leuk! Je hebt er echt een geweldige kaart van gemaakt! Het bos er omheen is goed bedacht en de beertjes die om het hoekje piepen vind ik echt enig!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.