Pagina's

Let's go Bananas!

Afgelopen week liet ik een kaart zien die ik heb gemaakt voor het Moodboardchallenge bij Create a Smile. Ik schreef al, dat ik nog meer soortgelijke fruitige kaartjes heb gemaakt. Één daarvan wil ik vandaag laten zien. Ik heb even gezocht naar een grappige tekst en heb die over de bananen geplakt. De banaan komt uit dezelfde stempelset als de watermeloen (fruit salad, van Create a Smile) en is net als op de vorige kaart ingekleurd met Copic's.

Gebruikte materialen
Marianne Design Craftables - CR1513 Alfabet
CraftEmotions - Big Nesting Die Scallop Squares 115633/0952
Create a Smile - Fruit Salad
Echo Park Paper Co - Bundle of Joy Dots & Stripes


5 opmerkingen:

  1. Heel toffe kaart met al die bananen en die gave tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje. In gebruikte dinsdag dezelfde tekst op mijn kaart, hij is wel grappig.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alweer zo'n leuke fruitige kaart. Ziet er weer heel mooi uit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een hele leuke kaart met die tekst erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel gaaf! Leuk die bananen op de achtergrond en dan die tekst erbij...

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.