Pagina's

Kerstkaart week 17

Deze week een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas met papier van Stampin' up! Bij aankoop vond ik het een leuk blokje, maar hoe meer ik er mee bezig ben, hoe lastiger ik hem te verwerken vind. Dus ik hou het hier eenvoudig. Zo komt de tekststempel/stans van Karin Joan ook goed tot zijn recht.

Gebruikte materialen
Marianne Design - KJ1719 Christmas Song
Stampin'up! - Night Before Christmas

Vandaag of morgen hoop ik weer bij jullie een reactie te kunnen achterlaten! Fijne donderdag.




16 opmerkingen:

  1. Ja, het drukke papier heeft verder weinig meer nodig. Leuke kaart heb je je er zo van gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Marjolein de grote christmas stans is wel heel leuk, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is je toch goed gelukt! Ik zelf doe altijd "hoe drukker het papier, hoe rustiger de kaart" Het papier zijn werkt laten doen. En dat is je nu zeker goed gelukt!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En het papier komt zo ook tot zijn recht. Zonde om het te bedekken toch?
    Het is een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de grote tekst. Dit mooie papier moet je ook niet verstoppen hé!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gebruik van het dessin-papier voor deze leuke kerstkaart Marjolein.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook wel dat ik op mooi papier 'val' maar het dan lastig vind om het te verwerken. Mooi papier is niet altijd makkelijk papier ;-) Maar bij deze kaart is het je toch prima gelukt. Alles komt goed tot z'n recht!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en wat een prachtig papier is dit! Ziet er gezellig uit!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, kan me wel voorstellen, maar op deze manier is het echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Marjolein, ik ken dat gevoel. Je koopt een blokje omdat er een paar mooie papiertjes bij zijn, en met de rest weet je geen blijf. En wat doe je er dan mee ? Maar je hebt het hier aardig opgelost en meer heeft die papiertje niet nodig. Mooie kaart.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat heb je soms inderdaad met bepaald papier....maar jij hebt er een heel mooi kaartje mee gemaakt Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kersrkaartje heb je gemaakt!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele leuke kaart. Maar ik snap je probleem met het papier wel als ik naar de kaart kijk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Knap gedaan met je leuke papier, Marjolein, maar ik snap dat je er wat moeite mee hebt. Ik herken het ook wel...maar goed dat je toch doorzet :-) want het is een leuke kaart geworden.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuk kaartje met het geruite papier mooi gecombineerd met de stempel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heey Marjolein,

    het is een leuk kerstkaartje geworden. Gaaf designpapier met die envelopjes die me trouwens ook leuk lijkt te combineren met die brievenbus van Marleen.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.