Pagina's

Kerstkaart week 16

Het is weer donderdag, tijd voor een kaart voor 52 Weeks to Christmas. Deze is niet erg origineel, want hij lijkt op een aantal kaarten die ik al eerder heb gemaakt. Ik vind de sketch erg leuk, dus dan nog maar een keertje dit model. Er gaan er vast nog meer komen. 
Deze week weer een kaart met designpapier van een blokje dat ik dit jaar op wil maken. Ik heb mezelf een kerstpapieraankoopverbod opgelegd zolang ik niet een aantal blokjes en vellen heb opgemaakt. Ik ben lekker op weg!

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1439 Eline's Christmas Decorations
Marianne Design Collectables - COL1489 Eline's Hamster
Marianne Design - CS1009 Happy Holidays
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PB7048 Eline's Silver Stars


Hopelijk heb ik tijd om vandaag of morgen ook weer een reactie bij jullie achter te laten. Fijne donderdag!




17 opmerkingen:

  1. Je kaart is heel leuk geworden met deze sketch, het papier en de hamster.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Goed streven om pepierblokjes op te maken voor er nieuwe komen ....
    Zou ik ook eens moeten doen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd op je kaart mooi dp en het ruimt op, hihi bij mij nog niet zo. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje en succes met het opmaken van je papier! Dat lukt mij nooit zo goed helaas!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart Marjolein. Leuk dp heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kerstkaart Marjolein voor week 16 met grappig beestje
    Fijne donderdag gewenst en tot blogs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit kerstkaartje Marjolein.. het hamstertje wil maar wat graag zijn cadeautje open maken...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een super mooie kaart. En ja papierblokjes opmaken, daar moet ik ook aan beginnen , want ik heb nog zo ontzettend veel papier. Een goede tip van jou.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lief kaartje Marjolein.
    Van dit soort kaarten kan ik geen genoeg krijgen om ernaar te kijken. Dus, van mij mag je er nog veel maken in deze stijl.
    Helaas ben ik bang dat wij kaartenmaaksters allemaal teveel mooie papierblokjes hebben liggen. Dus jouw tip om eerst het oude op te maken voordat je weer nieuw kerstpapier koopt ga ik ook maar opvolgen.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk !
    En opmaken van dp ..... goed idee!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart weer, Marjolein.
    Mooi streven om geen nieuw kerstpapier te kopen voordat alle voorraad op is. Succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart met dat lieve hamstertje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kerstkaartje met deze papiertjes en het hamstertje. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuk kaartje met dit mooie papier en dan lief hamstertje.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt, Marjolein. Leuk papier!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kerstkaartje, leuk met de hamster!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.