Pagina's

Bakkende muizen

Oh wat zitten er toch weer leuke nieuwe spulletjes in de aprilcollectie van Marianne Design! Ik word er helemaal vrolijk van, want deze maand past perfect bij mij. Ik hou ook erg van bakken en zie hier: leuke nieuwe keukenaccessoires ontworpen door Eline! Marleen heeft een tweetal craftstencils ontworpen, waarvan ik het schort hier heb gebruikt. Zo leuk om alle spulletjes te combineren.

Gebruikte materialen
Marianne Design - Craft Stencil PS8085 Apron by Marleen
Marianne Design Collectables - COL1437 Eline's Muizenfamilie
Marianne Design Collectables - COL1481 Cupcakes
Marianne Design Collectables - COL1493 Eline's Kitchen Accessoires
Marianne Design Creatables - LR0708 Cutting Boards
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9175 Rainbow

Goed weekend alvast!


9 opmerkingen:

  1. Wat een supervrolijke kaart heb je met dat schortje en de andere spulletjes gemaakt Marjolein.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat toch weer leuk al die bakspulletjes hè Marjolein, hartstikke
    mooi gedaan en heel leuk opgemaakt schortje!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mevrouw Muis is lekker bezig met haar cupcake versieren. Leuke kaart.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt je lekker uitgeleefd met de leuke spulletjes! Leuk zoals de muis vanuit de schortzak de cupcake versiert. En zo heeft ze alles bij de hand.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er een MOOI kaartje mee gebakken Marjolein.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha, wat leuk. Ook bij mij vandaag een kaartje met de nieuwe bakspullen. Ik houd daar ook zo van... bakken en kokkerellen..ik zie dat je mijn must geleend hebt!! Ik was hem al kwijt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heey Marjolein,

    dat is een heel gaaf kaartje geworden!!! Ik ben zelf ook gek op bakken en natuurlijk ook op de nieuwe bakcollectie van Marianne Design. Ik hoop er binnenkort ook mee aan de slag te kunnen.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja de bakkende muisjes overstromen blogland en facebook en ook deze kaart van jou is superleuk Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.