Pagina's

Klaprozen en kikker

Oh wat een stunt. Ik had bedacht om voor de nieuwe sketchchallenge van Create a Smile, de sketch te gebruiken zodat de grootste cirkel water en de kleine cirkel een lelieblad zou zijn. Toen ik de kaart bijna klaar had, keek ik nog eens goed naar het hele blogbericht; daar stond al soortgelijk voorbeeld van Maaike! Haha, hoe vind je die? Dus ik heb het plan een beetje aangepast (het water en de kikker zaten al op de kaart) dus de tekst heb ik ergens anders geplakt en deze kaart kan weer mooi in de voorraadbak. 

Gebruikte materialen
Create a Smile - Loops of Love
Create a Smile - Mini Birthday
Create a Smile - Unfrogettable
Distress Inkt

Maar uiteraard moest er wel een nieuwe kaart komen voor de challenge. Dus ik dacht even verder...Met behulp van een stencil en een mask heb ik allereerst een zon gecreëerd. Ik heb hiervoor het stencil tweemaal gebruikt. Daarna is de zon met het positief van de mask afgedekt en heb ik heel licht wolken aangebracht over de hele kaart. Op de foto krijg ik die niet zo goed zichtbaar; ze zijn iets feller in het echt. Met vellum is de tweede cirkel gestanst. Vervolgens heb ik de klaprozen gekleurd en uitgeknipt en als allerlaatst heb ik de tekst gestempeld en met embossingpoeder verhit.

Gebruikte materialen
Create a Smile - Mini Birthday
Create a Smile - Pure Poppies
Create a Smile - Focal Point Stencil
My Favorite Things - MFT ST100 Mini Cloud Edges
WOW! Embossingpoeder - Primary Ebony & Diana's Love
Distress Inkt

Met de klaprozenkaart doe ik dus met de challenge mee. Maak er een leuke Eerste Paasdag van vandaag!


11 opmerkingen:

  1. Zijn beide hele mooie kaarten Marjolein.
    Een fijn paasweekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten en bij de tweede kaart zo leuk de zon in twee tinten met het stencil gemaakt. Leuk ook het vellum.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste kaart lijkt inderdaad hard op die van Maaike! Leuk! Maar ook je tweede kaart is super! Bedankt om mee te spelen met de sketch challenge van Create e Smile! Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind jouw kaart toch heel anders dan die van Maaike, al is het dezelfde kikker, die bij jou meer aangekleed is. Twee gave kaarten, Marjolein!! gaaf gedaan ook die cirkel achter de klaproos.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Door je 'foutje' heb je nu wel twee hele mooi kaarten.
    Ik vind ze beide prachtig.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig beide kaarten mooi gedaan met de zon. Fijne Paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee hele mooie kaartjes! Ik ben nu benieuwd naar de kaart van Maaike!
    Fijne dagen en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaarten, en wij maken voorbeelden om jullie creativiteit aan te wakkeren, zo wat als ie bijna hetzelfde is? great minds think alike zeggen ze. hihi. Bedankt voor het meespelen bij Create a Smile Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wow, you did a great job with the two cards, they are really amazing !!! thanks for playing Create a Smile

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Both cards are adorable! I love how you masked the sun on the second card, so beautiful! Perfect for the sketch! 😍 Thank you for playing along with the Create a Smile challenge ❤️

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.