Pagina's

Stipje hier, stipje daar

Bij de Lift Challenge loopt een leuke uitdaging. Je kleurt een stempel in met stipjes of je geeft deze accent door er omheen te stippen. Dit naar een voorbeeld van Jennifer McGuire. Ik was meteen enthousiast. Dus in de afgelopen week ben ik allereerst gestart met het stempelen van de bloemen. Omdat de stempels die ik gebruikt heb, losse bloemen zijn (dus nog niet in een "bosje" bij elkaar) moest ik ze masken. Daarna kon het stippenfestijn beginnen! Ik heb met mijn copic markers gestipt. Daarna heb ik de kaart nog iets versierd met een gouden washitapeje, heb een stuk papier met inkt op kleur gebracht en daar de letters uit gestanst en als laatst nog wat nieuwe roze strasssteentjes geplakt. 

Gebruikte materialen
Altenew - Tall Alpha Die
Altenew - Flower Garden Stamp Set
Altenew - Gold Foil .2 inch
Marianne Design - CA3156 Rhinestones Light Pink
Copic Ciao's
Distress Inkt - Squeezes Lemonade, Mustard Seed

Het was erg leuk om te doen! Ik ga er vast nog eens zo eentje maken. Goede week weer!





14 opmerkingen:

  1. wat een mooi gestipt kaartje leuk effect geeft het om de bloemen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en wat mooi gestipt, fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gestipt Marjolein.....prachtig kaartje!
    Het is ook leuk om te doen he....mijn kaartje komt morgen op mijn blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, Marjolein. De bloemen in de hoeken heb je heel mooi gestempeld en de stippen doen het erg goed. De felle Hoera letters maken het geheel af!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi!

    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dit is wel heel errug gaaf Marjolein!! Ik denk aan de TOP 3.
    Daar is dat van mij echt prutswerk bij.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is echt super mooi geworden. Ook zo lekker vrolijk
    Groetjes, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een super leuke kaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk effect geeft dat stippen. En leuk dat je de twee bloemen zo op de hoeken hebt gestempeld. Erg mooie kaart!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooi resultaat Marjolein xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Marjolein! Mooi hoe je de bloemenclusters hebt gemaakt en de vrolijke dotjes maken het helemaal af. Dankjewel voor het meedoen met de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie stempels voor deze challenge en mooie stipjes maakte je in leuke kleurtjes! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Marjolein, jij laat ook een hele mooie kaart zien naar aanleiding van de stippenchallenge. De stempel leent zich er ook goed toe. Tof! Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel erg mooi gedaan. zowel het masken als het dotten. prachtige stempels en mooie kleuren heb je gebruikt. tof dat je zo enthousiast bent, dat was ik zelf ook nl toen ik deze techniek zag. dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.