Pagina's

Zonnebloemen

For English, please use the translatebutton

Onlangs maakte ik al een kaart met de prachtige zonnebloemen. Ik vind het altijd handig om dan direct wat meer bloemen te stempelen, zodat je wat te "bloemschikken" hebt. Geïnspireerd door de zonnebloemen van Therese Calvird besloot ik ook wat andere tinten te gebruiken dan alleen geel/oranje/bruin. Hier zit rood en roze bij in.

Deze week heb ik met de overgebleven bloemen een kaart gemaakt. De achtergrondstempel en het tekstje "verdient een bloemetje" zijn met gouden embossingpoeder gemaakt. Dat geeft de kaart net dat extra feestelijke tintje. Het achtergrond papier bewerkte ik met Distress Inkt. 

Gebruikte materialen
Altenew - Sunflower Daisy Stamp
My Favorite Things - BG-114 Circle Celebration Background
Marianne Design - KJ1726 Karin's Stans- en Stempelset JIJ
WOW! - Embossingpoeder metallic gold sparkle
Altenew Mini Ink Cubes
Distress Inkt

Met deze kaart wil ik graag meedoen met de volgende challenges:


P.S. Gisteren heb ik een kleine weggever op mijn blog gezet! Wil je daar aan meedoen? Klik dan even op deze link zodat je bij het berichtje uitkomt.

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zonnige kaart, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marjolein!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier wordt je vrolijk van....wat een schitterende kaart Marjolein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart, het zijn net echte bloemen !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige en gloedvolle kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie zonnige kaart!! Echt goed gelukt.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn complimenten voor deze kaart! De achtergrond de kleuren en bloemen, ik hou ervan. Dank je wel voor het meedoen aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so stunning and eye-catching!! You've stamped these layered flowers perfectly and just love the colour combo. The gold embossing is gorgeous and goes with the hot colours so well and really like that you used a red card base too. So very happy you shared this with us at The Flower Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.