Pagina's

Kerstkaart week 34

Een kaart met een heerlijke kop warme chocolademelk met slagroom is deze week mijn inzending bij 52 Weeks to Christmas. Hij lijkt op mijn kaartje van een aantal weken terug, want ik was een beetje inspiratieloos en had die papiertjes nog bij de hand liggen 😄.

Gebruikte materialen
My Favorite Things - MFT-803 Hot Cocao Cups
Marianne Design Craftables - CR1486 Kerstlampjes by Marleen
My Favorite Things - LLD Hug in a Mug
Echo Park Paper Co - I Love Winter

Fijne dag vandaag! Vandaag of morgen kijk ik weer even bij jullie.

15 opmerkingen:

  1. Je mag dan inspiratieloos zijn, ik vind de kaart super leuk en lekker met die warme chocolademelk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch is het een super leuke kerstkaart geworden Marjolein!
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marjolein, je hebt je papiertjes perfect weten te combineren en je resultaat,is een schitterende kaart.
    Fijne dag, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig kaartje is het zo geworden, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een heel leuke kaart geworden met die mok en het vrolijke papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel vrolijke kerstkaart met die leuke kleuren en lekkere mok chocolademelk Marjolein.
    Leuk je weer te zien bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaart!
    grtjs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch heel anders en ook leuk !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een leuke kaart, heel mooi papier en slinger, en zo'n heerlijke kop chocolademelk is altijd goed ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou inspiratieloos, maar wel heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inspiratieloos ziet het er niet uit, hoor Marjolein! Heel leuke fleurige kaart, ik hou van dit soort mokjes op een kaart. En dan die leuke kerstlichtjes.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ondanks dat je geen inspiratie had vind ik je kaart geweldig geworden lekker vrolijk, ik vind die mokjes zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is niet terug te zien in je leuke kaart hoor, ik vind hem erg leuk!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart met mooi papier. Knap gedaan met weinig inspiratie ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. zo'n kop chocomelk zou me nu echt wel smaken! Helaas niet aan gedacht om chocolade of cacao mee te nemen op vakantie, maar als ik buiten kijk lijkt het eerder najaar dan zomer...
    heel mooie kaart Marjolein!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.