Pagina's

I love bee-ing with you

For English, please use the translatebutton!

Deze dinsdag start er weer een nieuwe challenge bij Try Stampin' On Tuesday. Een sketch, eventueel in combinatie met de opdracht "Create your own background / DSP". Ik heb mijn inkjes en stempels er bij gepakt en ben lekker aan de slag gegaan. Een klein kaartje dit keer, om bij een cadeautje te steken.
Ik heb de sketch op de kop gezet en de achtergrond gemaakt met behulp van stukjes "boom". Deze stukken zijn met inkt bewerkt, evenals de achtergrond. De schattige stempeltjes passen leuk als rand met strikje. 

Gebruikte materialen
Create a Smile - Best Bugs!
Marianne Design Collectables - COL1424 Bouw je boom
Copic Markers
Distress Inkt



6 opmerkingen:

  1. Een super schattig kaartje, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O,ooo wat een lief kaartje mooi gedaan.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje en je kaartje hieronder vind ik helemaal super leuk gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met die distress inkt!! Zo tof.
    Nog bedankt voor het idee van die pruimen. Er kwamen afgelopen vrijdag overrijpe pruimen onze kant op die direct op moesten. Die belanden in een cake. Zonder jouw post was ik daar niet op gekomen. Dus dank je wel voor de inspiratie.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n gezellig en tof kaartje Marjolein!
    Weer fantastisch leuk gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Marjolein,

    wat een lief kaartje is dit geworden. Leuk hoe je de achtergrond hebt gemaakt met de bomen van Marianne Design.

    Groetjes Femke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.