Pagina's

Zomerse mannenkaart

En vandaag is het alweer tijd voor de reminder bij het 4 Season Challenge Blog, waar ik deze maand gastdesigner mag zijn. 

Waar ik de vorige keer een vrolijke strandkaart met beren heb gemaakt, nu een zomerse strandkaart voor een man. Ik ken er wel een paar die het heerlijk vinden om met een bootje op het water te varen in de zomer. Bij mannen ben ik toch geneigd er minder versierseltjes op plakken. Deze meeuwen mochten echter niet ontbreken.

Gebruikte materialen
Marianne Design Creatables - LR0595 Tiny's Zeemeeuwen
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9162 Ocean Adventure
Kimya - sticker met tekst
Marianne Design - MB0180 Mattie's Mooiste Boten

Succes met de challenge als je ook mee gaat doen! Ik heb al mooie kaarten voorbij zien komen.


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige zomerse mannenkaart. Heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie reminder kaart , plaatje vind ik top.
    Fijne dag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige zomerse kaart!
    Ken dit knipvel nog niet, heb het meteen in mijn winkelmandje gelegd:)
    Heel subtiel details eraan toegevoegd, erg mooi.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart Marjolein. Echt top!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je toch altijd prachtige kaartjes, deze is ook alweer zo mooi!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.