Pagina's

Ticket to the tropics

For English, please use the translatebutton at the bottom

Ook deze dinsdag mag ik weer een voorbeeldkaart maken voor de challenge van Try Stampin' On Tuesday die vandaag weer van start gaat. De sketch in combinatie met het optionele thema "Ticket to the tropics" vind ik weer een ontzettend leuke. Want het biedt de gelegenheid om de flamingo weer eens in het middelpunt van de belangstelling te zetten. Dit blijft een van mijn favoriete Eline's diertjes.

Gebruikte materialen
Marianne Design Collectables - COL1315 Tab met tekst Engels
Marianne Design Collectables - COL1456 Eline's Flamingo
Marianne Design Craftables - CR1359 Basis Passe-Partout /Squares
Stampin'up! - Tropical Escape

Volgens mij is de sketch goed te doen, dus ik hoop weer veel van jullie te zien bij de challenge! 



7 opmerkingen:

  1. Vrolijk zomerkaartje met de mooi flamingo. Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk, zomers kaartje met de leuke flamingo. Ziet er gezellig uit op de blog. En wat een leuke sketch weer!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart, op en top zomers ! Zeer geslaagde kleurencombinatie.
    Fijne dag !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een leuke tropische kaart gemaakt met de flamingo.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi met de flamingo!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke tropische kaart met deze schattige flamingo, Marjolein!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee wat een leuke kaart is dit! Mooie uitwerking van de sketch. Ik schrijf ze altijd op! De ene keer doe ik mee en de andere nier, uit tijdgebrek.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.