Pagina's

Thinking of you

Vandaag een kaart voor als je aan iemand denkt. Deze keer in een heel andere stijl dan gebruikelijk, ik vind (te veel) technieken leuk om te gebruiken. Voor deze kaart heb ik een achtergrond gemaakt met behulp van distressinkt. De stempels die ik gebruikt heb zijn een combinatie van die van Altenew en Rubber Dance en gestempeld met inkt van Altenew.

Gebruikte materialen
Altenew - Dot Botanicals
Altenew - Fragile Foliage
Altenew - Rock Collection Enamel Dots
Rubber Dance - Mixed Media Marks #1


 

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan in deze prachtige kleurencombi…top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart met een hele mooie achtergrond.
    Juist de afwisseling vind ik zo leuk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een mooi kaart is dit. Je hebt heel mooie kleuren gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.