Pagina's

Kerstkaart week 35

Deze donderdag een kerstkaart voor 52 Weeks to Christmas waarbij ik een hot foil plaat heb gebruikt op de achtergrond. Nadat ik de achtergrond gefoild had, heb ik een stencil erbij gepakt en met een donkere kleur rood de randen beïnkt. Dat maakt dat de sneeuwvlok die de eyecatcher van de kaart moet zijn, weer terugkomt.

Gebruikte materialen
Altenew - Layered Snowflakes 2 Die Set
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0041 Onderteksten Kerst
Spellbinders - GLP-301 Diagonal Glimmer Stripes 
The Greetery - Frosty Flakes Stencils

Het was een leuke kaart om te maken, dus ik denk dat ik er binnenkort nog eentje mee ga maken. Mooie donderdag!

6 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en mooi met die donkere randen
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi stijlvol kaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, sober maar prachtig, misschien wel daarom zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart in zijn eenvoud Marjolein. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.