Pagina's

ATC - Zomer

Juli is weer voorbij, dat betekent dat ik de ATC'tjes die ik voor de swap van Carlijn Design heb gemaakt kan laten zien. Het thema is "zomer" en ik besloot mijn stempelset met insecten en bloemen van Sunny Studio te gebruiken in combinatie met designpapier van Lawn Fawn en teksten (en de ATC-mallen uiteraard) van Carlijn Design. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0233 ATC Rechthoeken
Carlijn Design - CDHF-0037 Onderteksten Zomer
Carlijn Design - CDST-0063 Bloemetje
Lawn Fawn - Summertime
Sunny Studio Stamps - Garden Critters



Mooie zondag!

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn super leuk !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zomerse ATC kaartjes heb je gemaakt. Je kerstkaart van hieronder is ook superleuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie ATCtjes in de gezellig kleurtjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn SUPER leuk! ☀️☀️

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.