Pagina's

Gnome op het strand

Met dit zomerse weer is knutselen misschien niet het eerste wat je doet, maar in de avonden vind ik het toch wel lekker om even creatief bezig te zijn. Ik bedacht me dat ik dit zomerse knipvel nog had, waar nog niet alle plaatjes van gebruikt zijn. Daarom vandaag een kaartje met deze gnome op het strand. Lekker onder de parasol.

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0122 Cirkels
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDSN-0238 Rozetten
Carlijn Design - CDHF-0037 Onderteksten Zomer
Marianne Design Collectables - COL1484 Eline's Beach Fun
Marianne Design - VK9602 Gnomes on the Beach - Palmtrees
Marianne Design - Pretty Papers Bloc PK9179 Summer Vibes

Fijne dag en smelt niet weg!

3 opmerkingen:

  1. Een leuke zomerse kaart. Past perfect bij een dag als vandaag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de kabouter op het strand leuk papier heb je erbij gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan en ook in mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.