Pagina's

M&M-challenge: Geboortekaartje duo

Voor augustus mocht ik een opdracht bedenken voor de maandelijkse challenge die Mirjam en ik elkaar geven. Ik bedacht om een "geboortekaartje duo" te maken: twee precies dezelfde kaarten maar dan in 2 uitvoeringen/kleurstellingen. Voor de labelkaarten gebruikte ik materialen van Carlijn Design en Lawn Fawn. Kijk je ook bij Mirjam?

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0160 Mini Slimline Tags
Carlijn Design - CDSN-0172 Jongen Zoon
Carlijn Design - CDSN-0173 Meisje Dochter
Carlijn Design - CDST-0082 Rompertje
Echo Park Paper Co - Birthday Boy
Echo Park Paper Co - Bundle of Joy Dots & Stripes
Lawn Fawn - Elephant Parade

En hier nog even los van elkaar.






6 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.