Pagina's

Sketchchallenge M&M November, Biertje

Het is weer de laatste dinsdag van de maand en dan laten Mirjam en ik zien wat we hebben gemaakt met de sketchuitdaging die de een aan de ander heeft gegeven. Deze maand zocht ik de sketch uit, van Sugar Sketch. Ik heb eens in mijn kaartenbak gekeken en zag dat er maar heel weinig (zeg maar gerust: geen) mannenkaarten inzaten. Dus ik heb de bier-snijmallenset erbij gepakt en wat stoerder designpapier. Ik denk dat ik er maar een serie mee ga maken, nu ik de spullen toch bij de hand heb liggen. 

Gebruikte materialen
Carlijn Design - CDSN-0193 Cirkels 2
Carlijn Design - CDSN-0194 A6 Banners
Carlijn Design - CDSN-0216 Onderteksten
Carlijn Design - CDHF-0026 Onderteksten Gefeliciteerd
Marianne Design Collectables - COL1482 Bier
Photo Play Paper - Campfire & Lakeside

Kijken jullie ook even bij Mirjam?



4 opmerkingen:

  1. Deze is leuk geworden, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje.
    Ik ga die sketch zeker ook gebruiken, is heel veel mee mogelijk.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie stoere kaart met deze sketch!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat! Ik lees ze met plezier. Je reactie moet eerst goedgekeurd worden voor je hem terugziet, dit ivm spammers.